خريد ظرف جار و چايلد پروف

فروشگاه اينترنتي ظروف دارو

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

خريد ظرف جار و چايلد پروف

۱۰ بازديد

 خريد ظرف جار و چايلد پروف با اهداف مشخص انجام مي شود زيرا برخي از داروها بسته بندي مجدد نمي شوند و بايد در ظرف اصلي نگهداري شود تا زماني كه زمان مصرف بيمار فرا رسد.

گرما، هوا، نور و رطوبت ممكن است در اثربخشي و ايمني دارو تأثير بگذارد. ظرف اصلي براي محافظت از دارو در برابر اين عناصر طراحي شده است.

خريد ظرف جار و چايلد پروف

داروهايي مانند داروهاي سيتوتوكسيك با دوز جامد، فيناسترايد و كلرپرومازين هميشه به اقدامات احتياطي خاص براي رسيدگي نياز دارند مگر اينكه دارويي به يخچال نياز داشته باشد، همه داروها بايد در يك مكان خشك و خنك، دور از دسترس و ديد كودكان و در ظرف مخصوص به خود نگهداري شوند.

مسموميت ناخواسته ناشي از داروها و ساير مواد شيميايي خانگي براي كودكان، به ويژه براي افراد زير 5 سال خطرات جبران ناپذيري ايجاد مي كند. كنجكاوي و تمايل به قرار دادن همه چيز در دهان ، كودكان خردسال را در مقايسه با بزرگسالان به ميزان قابل توجهي در معرض خطر قرار گرفتن در معرض سموم و داروها قرار مي دهد. كودكان صرف نظر از طعم و مزه هر چيزي را مي خورند يا مي نوشند، چيزهايي را مي پسندند كه بوي خوبي دارند و بسته بندي هاي رنگارنگ يا محتواي محصولاتي كه در خانه يافت مي شوند، مورد توجه آنها قرار مي گيرد.

بسته بندي مقاوم در برابر كودك يا چايلد پروف كه به آن بسته بندي CR نيز گفته مي شود، بسته بندي هدفمندي است كه براي كاهش خطر خوردن داروهاي مضر در نوزادان و كودكان استفاده مي شود. الزامات بسته بندي از استانداردهاي اتحاديه اروپا و ايالات متحده براي بسته بندي مقاوم در برابر كودك در مورد داروهاي تجويزي، ايجاب مي كند كه داروهاي بدون نسخه و محصولات حاوي مواد شيميايي طبق قانون استفاده از ويژگي هاي ايمني كودك را داشته باشند و بسته بندي دوز واحد نيز تحت پوشش اين مقررات قرار بگيرد.

 

براي خريد ظروف پت و مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

خريد ظرف جار و چايلد پروف

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.